Daňová evidence (jednoduché účetnictví)
Vedeme daňovou evidenci (jednoduché účetnictví) pro živnostníky, a to pro neplátce DPH i pro plátce DPH. Naše služby zahrnují:
- zpracování a vedení daňové evidence (tzv. jednoduché účetnictví) v rozsahu a členění dle platných právních předpisů
- vedení souvisejících účetních knih (peněžní deník, pokladní kniha, výkaz příjmů a výdajů, výkaz o majetku a závazcích, knihy faktur přijatých a vydaných, soupisy ostatních účetních dokladů aj.)
- evidence drobného a dlouhodobého majetku, rezerv, vydaných a přijatých záloh, leasingových splátek a úvěrových splátek
- vedení záznamní povinnosti k DPH, přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, výpis z evidence pro daňové účely
- kontrola úhrad pohledávek a závazků
- výpočet cestovních náhrad (vyúčtování pracovních cest)
- možnost členění účetních operací dle potřeb klienta na střediska, zakázky, činnosti
- zpracování účetních uzávěrek, měsíční a čtvrtletní přehledy o stavu hospodaření, předběžný výpočet daně z příjmu, daňová optimalizace
- inventarizace majetku, pohledávek a závazků, inventurní soupisy
- vedení skladové evidence, zpracování podkladů pro inventuru
- vedení knihy jízd
- zpracování přiznání k dani z příjmů FO (včetně odevzdání na FÚ)
- vypracování přehledů OSVČ pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
- upozornění klienta na platby dle daňového kalendáře
- individuální daňový kalendář klienta včetně příkazů k úhradě
- osobní účast při kontrolách ze strany finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven
- konzultace, poradenství a další služby dle dohody s klientem (i on-line)
- zpracování statistických výkazů
- archivace dokladů
- předávání dokladů v sídle Vaší společnosti popř. dle vzájemné domluvy
- se zahraničními klienty se domluvíme anglicky